13/5-09

Idag ha jag vari på skolan. Då hade vi HK, och vi gjorde nån kycklingsoppa med nudlar. Det var faktist ganska gott!!:D Sen efter skolan var jag med Elin och Emma. Då for vi hem till Emma i Ersmark. När vi varit hos Emma en stund bestämmde va oss för att gå ut med deras hund Mysan. Men när vi hade gått en bit och vi var ungefär vid oves plantor, så rymde Mysan ! Vi letade i typ en kvart,sen komme Elin på att vi skulle använda visselpipan och fånga in henne. Och det funkade ! Sen när vi hade fångat in henne så for jag och Elin hem. Vi var båda redan försenade.. När jag komme hem satte jag mej och åt... sen satte jag mej vid datorn, och här sitter jag nu !! :D Men nu ska jag fara ut och stuttsa.. ses <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Tips på bra låtar!:

Natasha Bedingfield-Unwritten
R.Kelly- The worlds greatest
Sofijah- Du va så mkt
Duffy- Warwik auvenue
Jordin Sparks- Tattoo
Pink- Sober
:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0